Teden #17 (četrtek)
Ko opazite, da ste napravili napako, poskušajte delovanje speljati v pravo smer.
Proti pozitivni komunikaciji brez napak
Ko se nekdo pogovarja z vami, vas obvešča o projektu, vas prosi, da nekaj naredite, vam dodeli nalogo, ima kakršnokoli poslovno komunikacijo ali preprosto potrebuje uslugo…
- Osredotočite se na komunikatorja.
- Nehajte z vsem, kar počnete. Motnje povzročajo napake.
- Poglejte osebo, ki govori. Ljudje komunicirajo tako verbalno kot neverbalno.
- Poslušajte z očmi in ušesi. Uporaba očesnega stika poveča intenzivnost poslušanja.
- Zapišite komunikacijo. Zapis sporočila ali naloge zmanjša napake za 90 %.
- Ponovite slišano. Ponavljanje daje komunikatorju mir, da je sporočilo prejeto in razumljeno. Vse datume in številke ponovite dvakrat.
- Pridobite potrditev. Komunikator bo cenil potrditev, da pravilno sprejemate in razumete komunikacijo.
- Izpolnite, kar ste obljubili. Izpolnitev je prav tako pomembna kot poslušanje, pisanje in potrjevanje – skupaj.
Večina ljudi nima stika z realnostjo, ker zamenjujejo svet, kakršen je, s svetom, kot o njem razmišljajo, govorijo in ga opisujejo.