Teden #17 (četrtek)

Ko opazite, da ste napravili napako, poskušajte delovanje speljati v pravo smer.


Proti pozitivni komunikaciji brez napak

Ko se nekdo pogovarja z vami, vas obvešča o projektu, vas prosi, da nekaj naredite, vam dodeli nalogo, ima kakršnokoli poslovno komunikacijo ali preprosto potrebuje uslugo…

  • Osredotočite se na komunikatorja.
  • Nehajte z vsem, kar počnete. Motnje povzročajo napake.
  • Poglejte osebo, ki govori. Ljudje komunicirajo tako verbalno kot neverbalno.
  • Poslušajte z očmi in ušesi. Uporaba očesnega stika poveča intenzivnost poslušanja.
  • Zapišite komunikacijo. Zapis sporočila ali naloge zmanjša napake za 90 %.
  • Ponovite slišano. Ponavljanje daje komunikatorju mir, da je sporočilo prejeto in razumljeno. Vse datume in številke ponovite dvakrat.
  • Pridobite potrditev. Komunikator bo cenil potrditev, da pravilno sprejemate in razumete komunikacijo.
  • Izpolnite, kar ste obljubili. Izpolnitev je prav tako pomembna kot poslušanje, pisanje in potrjevanje – skupaj.

Večina ljudi nima stika z realnostjo, ker zamenjujejo svet, kakršen je, s svetom, kot o njem razmišljajo, govorijo in ga opisujejo.